Lunch och trisslotter..

Datum 2011-02-17 Tid 18:46:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1)

Idag har jag gjort Borås igen, fast idag var jag på Knalleland tillsammans med Merly. Själva shoppandet gick snabbt och lätt, det som drog ut på tiden var våran lunch och att vi, Merly rättare sagt satt och skrapade hem vinst efter vinst på sina trisslotter. Tyvärr blev det ingen storvinst eller någon TV"vinst".
Ja ja, hade väldigt trevligt i alla fall.
Nu hade jag nog tänkt att jag skulle börja packa lite inför helgen, det vankas ju Karlshamn imorgon. Ska inte behöva packa ner allt för mycket, typ smink, party kläder för två kvällar, tandborste och trosor SÅKLART! he he he.. Men det löser sig. Ta't lugnt!

Peace out.

Kommentarer

Anonym

Datum 2011-02-17 tid 20:43:12 URL: http://johannahansson.blogg.se/

Ja annars kan du ju kanske hitta någon gosig norrman som kan köpa truuusor till dig kanske till o med lite öl :) ♥ ♥ ♥

Kommentera inlägget här



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0