Wiz Khalifa!

Datum 2012-02-14 Tid 10:23:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0)

Morsning korsning!
Har gått och blivit förbannat jälva förkyld, men vad gör det när jag har bestämt mig för att jag ska åka ner till Roskilde i sommar för att se Wiz Khalifa. Efter att jag hade hört låten B.A.R och insett att musiken var från självaste Pink (fucking) Floyd's låt "Keep Talking", då fanns det absolut inget att tveka över. I'm going! Jag är typ frälst. Kombinationen av Pink Floyd's sound och laid-back hip hop, I'm impressed. Men det blir ingen hel festival för mig denna sommaren.. Blir en liten dagstur ner till Roskilde den dagen då Wiz Khalifa spelar. So worth it. Vill bara att mina få, men tappra, läsare skulle få veta detta. Så är det någon som är sugen på att joina, hör av er! Kommer bli grymt! :D

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0