Träna träna..

Datum 2011-02-24 Tid 20:34:43 Permalink Allmänt Kommentarer (1)

Har en lektion imorgon, sen efter den är det äntligen helg. Vilket jag ser fram emot, chill på fredag och på lördag smäller det (igen). Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll, kan ju få turen att kunna få sova 12h inatt. 
Annars just nu, så är jag väldigt pepp på att börja träna. Ska träna på samma gym som min kära vän Johanna. Nu ska vi bränna lite döfläsk och bli biff istället (bättra på det lite. hahaha). Men det är först på måndag som jag ska börja. Jag känner på mig att detta kommer gå bra.

Peace out.

Kommentarer

Johanna

Datum 2011-02-26 tid 10:38:47

Biff ett och biff två!

Kommentera inlägget här



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0