Olof Palme's mördare tack!

Datum 2011-02-22 Tid 15:04:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0)

Jaha, då var denna kommande helg planerad. Det blir fin besök ifrån Karlshamn, med det menar jag att Catrin, Dima, Edita och Erika(som dock ej är från Karlshamn men ändå) kommer hit på lördag. Just nu går det la sådär med mina "jag ska ta det lugnt i helgen"-påhitt. Ser hur som helst väldigt mycket framemot att dem ska komma hit.


Nu till något helt annat. Typ idag(!) lägger Leif GW Persson ut att det är en polis/militär som har beställt/skjutit Olof Palme. Som den poliskommissarie jag är, hehe jag hade vart grym som det, så kan jag ju bara säga grattis! Det är ju det jag har sagt hela tiden, except once, då  jag hade en annan teori men den var allt annat än seriös. Stila er nu för fan, jag vill veta VEM som skjöt Olof Palme.
Jag ska i alla fall kolla på veckans brott ikväll, för att se vad dem har för teorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0