Helgen i Karlshamn

Datum 2011-02-21 Tid 10:44:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1)

Oh shit! Nu är jag hemma efter en fullpackad helg i Karlshamn. Jag är glad över att ha en så underbar kusin som Catrin. ♥ Så vad har vi gjort, vi började med en lite come togehter med några av hennes klasskompisar. Sen begav vi oss mot fd Harrys som nu hette något annat, vad minns jag icke. Men stället var helt okej faktiskt.
På lördagen så blev det två movies sen var vi igång, fast vi "förfestade" hemma själv, som jag för övrigt hellre kan föredra. Vi gick till Mingel, där jag alltid lyckas göra mig som bäst och det var inget som var annolunda denna gången.
Något som jag kommer att minnas från denna helgen är det att jag, Catrin och hennes två vänner från skolan, Edita och Dima, hade movienight på deras skola klockan sidådär 04.nånting. Jag och Catrin var ju onyktra, så dem som känner mig vet att jag inte såg mycket av den filmen.
Whatever, jag hade en toppen helg ner i Karlshamn. Tack igen alla.
The Creep!

Kommentarer

Catrin

Datum 2011-03-03 tid 02:11:15 URL: http://catrinlofstrom.blogg.se/

NAAAW :D Jag hade lika trevligt! Blev bara tvungen att läsa detta inlägget! Minnen!

Kommentera inlägget här



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0