HEJ HEJ!

Datum 2011-07-30 Tid 13:33:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0)

He he he! Jag är så jävla grym på att blogga jag vet.. Men, nu kände jag för att slänga in ett inlägg. För jag är typ over happy, har bara två pass kvar att jobba för den här sommaren. Ni som känner mig vet att jag stortrivs med mitt jobb. MEN, fy fan seriöst, inget slår ledighet. Kommer att få vara ledig i hela två veckor, sen den 18e så börjar skolan igen. Som jag konstigt nog ser fram emot. (MOMENT in life). Btw jag flyttar den 16e. YEY, SANT, första helt egna lägenheten. Lämnar Fritsla en gång för alla och förhoppningsvis slipper jag bosätta mig här igen. Anyway, sjukt skönt.
Nä, nu får det vara bra för idag. Får la se när jag skriver igen.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0