Au pair i USA?!

Datum 2011-02-16 Tid 20:35:42 Permalink Allmänt Kommentarer (2)

Oh la bandola.. Jag skickade efter papper för att bli au pair i USA nyss. Vet inte riktigt vad jag har gett mig in på, men vafan det är ju bara papper so far. Känner att det hade vart sjukt skönt och får glida över till USA och få se något nytt, inte för att jag har sett allt i Europa men ändå! Om jag ska någonstans i världen så är det USA och då menar jag att jag ska till varmare breddgrader i USA.
Så jag antar att det är bara och köra på. BRING IT!
Peace out.

Kommentarer

Johanna

Datum 2011-02-17 tid 14:56:33

Livsfarligt!

Johanna

Datum 2011-02-17 tid 18:44:48

Juni? :O Thats just sick man!.. Jag har sett nånstans en gång i tiden att den skulle dra igång i april :O

Kommentera inlägget här



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0