Ny blogg, igen..

Datum 2011-02-15 Tid 22:50:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1)

Då börjar vi på blogg nr4 i ordningen. Blev lite peppad av att skriva blogg igen efter att jag och Johanna satt och läste igenom gamla minnen ur hennes blogg. Jag är den samme som förr, bara några få enstaka förändringar sen sist. Annars är jag mig lik. Det som kommer vara annorlunda den här gången är att jag ska försöka hålla en röd tråd igenom hela skiten. Men jag har inte riktigt listat ut vad det skulle kunna vara, den som lever får se.
Ska nog gå och lägga mig och läsa i min bok, Vampire Diaries Nightfall, har faktiskt planer inför morgondagen.
Jag bjuder på den här videon, som ligger till grund för min header..


 

Peace out.


Kommentarer

Johanna

Datum 2011-02-15 tid 22:55:39

you´re the boss!

Kommentera inlägget här



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0